Profosyonel IT servisleri , Logo Netsis ERP çözümleri ve anahtar teslim projeler ile yanınızdayız.

Netsis

Logo Netsis 3 çözümleriyle kurumsal kaynak planlama’da yeni bir deneyim

 

Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo Netsis 3 ERP Çözümleri, Logo’nun kurumsal kaynak planlama alanındaki bilgi birikimi ile yenilikçi vizyonunu bir araya getirerek kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor. Rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, arka plan resimleri, menü ağacı yapısı, kısayol oluşturma ve gruplama, app-in-app, ürün içi arama motoru teknolojileri gibi özellikler, kullanıcı yorumlarıyla yenilenen estetik tasarımla buluşuyor. Logo Netsis 3 ERP Çözümleri, hızlı adaptasyon ve kolay kullanım avantajlarıyla işletmenize kısa sürede uçtan uca verimlilik kazandırıyor.

Orta ve büyük ölçekli işletmelere gelişmiş kurumsal kaynak planlama çözümü! Orta ve büyük ölçekli işletmelerin kurumsal kaynak planlama (ERP) ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirilen Logo Netsis 3 ERP Çözümleri, gerek kendi içindeki gelişmiş fonksiyonellik gerekse appin-app teknolojisi sayesinde eklenebilen yeni fonksiyonlarla Kurumsal kaynak planlama’da yepyeni bir deneyim sunuyor. Logo Netsis 3 ERP Çözümleri portföyünde yer alan Logo Netsis 3 Standard çözümü, özellikle üretim yapan sektörlerde faaliyet gösteren ve finans-muhasebe uygulamalarının yanı sıra üretim,depo yönetim sistemi, saha satış yönetimi, satış, stok gibi uygulamalara da ihtiyaç duyan orta ölçekli işletmeler için hazırlandı. Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal kaynak planlama çözümü Logo Netsis 3 Enterprise ise büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına tam kapsamlı bir çözüm sunmak üzere geliştirildi.

İnsan kaynakları Müşteri ilişkileri yönetimi Logo ekosistem çözümleri Uyarlama araçları Logo apps e-Çözümler Perakende Depo yönetim sistemleri Saha satış yönetimi İş akış yönetimi Logo Netsis 3 Enterprise ve Logo Netsis 3 ile entegre çözümlerimiz İş akış yönetimi: İş süreçlerinin verimli bir şekilde oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması, işletmelerin kâr hanesine doğrudan etki ediyor.

 

Logo’nun İş Akış Yönetimi Çözümü Logo Flow iş süreçlerini hızlandırıyor ve daha etkili bir yönetim sağlıyor. İş süreçlerini daha yalın ve sistematik bir yapıda organize etmek isteyen, şirket içi/şirket dışı bilgilerin doğru, güvenli ve hızlı bir şekilde taşınmasını amaçlayan KOBİ’ler ve kurumsal işletmeler, Logo Flow’u tercih ediyor. İnsan kaynakları: İnsan Kaynakları süreçlerini çevikleştirmek hem işletmenin genel hizmet kalitesini hem de insan kaynakları ekiplerinin verimliliğini artırıyor. Logo’nun sunduğu İK Çözümleriyle tüm İK süreçleri dijitalleşiyor ve işletmelere değer katıyor.

 

Bordro Çözümleri de çalışanların bordro süreçlerini hatasız ve yasal mevzuata tam uyumlu şekilde yönetmeyi sağlıyor. Müşteri ilişkileri yönetimi: Müşteri odaklı yaklaşımın en temel bileşenlerinden biri, müşterileri iyi tanımak ve müşteri ilişkilerini en etkili şekilde yönetmek. Logo CRM, satış ve pazarlama hedefleriniz doğrultusunda müşterilerinizle en doğru iletişimi kurabilmeniz için saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Logo CRM ile bayilerin ve saha satış ekiplerinin operasyonları kolayca planlanırken, müşteri bilgileri ve gelişmeler anlık takip edilerek kurumsal hafıza oluşturulabiliyor. Perakende: Perakende, artık sadece ürün sergileyip satmanın çok ötesinde…

 

Müşteri yönetimi, önofis – arkaofis uygulamaların entegrasyonu, hızlı ve sorunsuz hizmet, müşteri memnuniyeti, kanal-şube-bayi yönetimi gibi alanlarda perakende şirketlerinin daha teknoloji odaklı hareket etmesi gerekiyor. Kusursuz bir perakende yönetim sistemi oluşturmak için ERP ürünleriyle entegre çalışan Logo Diva Perakende Çözümleri, merkez ve satış noktaları arasında kesintisiz bilgi akışı sağlıyor, perakende kanalını tek noktadan tüm süreçleriyle kontrol altına almayı mümkün hale getiriyor.

 

e-Çözümler: Gelir idaresi Başkanlığı’nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen Logo e-Çözümler; e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter ve e-İrsaliye gibi pek çok farklı uygulamayı içeriyor. Logo e-Çözümler sayesinde işletmeler kâğıt, baskı, arşivleme ve iş gücü maliyetlerini düşürüyor; operasyonel yükü azaltıyor; finansal süreçleri hızlandırıyor. Aynı zamanda e-Mutabakat ve e-Ekstre gibi katma değerli çözümler, Yapay Zeka ve Nesnelerin İnterneti tabanlı inovatif uygulamalar ile dijital dönüşüm yolculuğunuza uçtan uca rehberlik ediyor. Logo Netsis 3 Enterprise hakkında Depo yönetim sistemleri: Üretimden satışa kadar tüm değer zincirinin bütünleşik yönetiminde Depo Yönetim Sistemleri kilit rol oynuyor. Bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sayesinde işletmelerin maliyetleri düşerken verimlilikleri de artıyor. Logo’nun Depo Yönetim Sistemleri portföyündeki Logo Ocean ve Logo Neon çözümleri, depo yönetimi yapan tüm işletmelerde malzeme, bilgi ve para akışını entegre yönetiyor. Böylece depo süreçlerinde iyileşme sağlanıyor ve doğru ürün, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyatla sunulabiliyor. Bu da hizmet kalitesinin ve müşteri memnuniyetinin artmasını sağlıyor.

 

 

Saha satış yönetimi: Satış operasyonlarını saha satış ekipleri üzerinden yürüten işletmelerde, bu ekiplerin etkili ve verimli çalışması şirket kârlılığını doğrudan etkiliyor. Bu amaçla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü, müşteri taleplerini ve satış operasyonlarını en iyi şekilde yönetebilmeyi sağlıyor. Çözümün anlık özelleştirilmiş raporlama yeteneği sayesinde, satış ekipleri görüşme sırasında raporlar oluşturup müşterilerle paylaşabiliyor, böylece satış kararlarını daha doğru yönlendirebiliyor. Depo ile satış ekipleri arasında koordinasyon da sağlayan çözüm, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı şekilde yürütülmesine imkan tanıyor. Satış anında, Bluetooth bağlantılı yazıcılarla her an, her yerden fatura basımı yapılabiliyor. Bütün bunların yanı sıra, satış ekiplerinin rotalarını merkezde belirlemek ve etkili araç takibi yapabilmek gibi avantajlar sayesinde saha satış operasyonlarının maliyetleri de düşüyor. İş analitiği: İşletmeler, tek başına bir anlam ifade etmeyen devasa miktardaki veriyi, anlamlı bilgilere ve dolayısıyla da değere dönüştürmeye ihtiyaç duyuyor.

Logo’nun İş Analitiği Çözümleri, onlarca farklı kaynaktan gelen verileri hızla ve titizlikle işliyor; karar alma mekanizmalarına anlık bilgi ve rapor sunuyor. Bütçe yönetimi çözümüyle de bütçe süreçleri daha hızlı, esnek ve güvenle yönetiliyor. Logo İş Analitiği Çözümleri, rekabette bir adım öne çıkmanızı sağlıyor.